شرایط کاشت ابرو

کاشت ابرو در حال حاضر جزء تنها روشی به شمار میرود که با استفاده از آن میتوان به صورت دائمی تراکم ابرو ها را افزایش داد و به نتایج قابل قبولی دست یافت. افرادی که از کاشت ابرو استفاده میکنند حتی میتوانند شاهد رفع کچلی کامل ابروهای خود باشند. برای استفاده از روش های کاشت ابرو شرایط مختلفی وجود دارد که از میان آن میتوان به  سن کاشت ابرو و بانک موی مناسب اشاره کرد.

افرادی که قصد دارند از کاشت ابرو استفاده کنند باید این موضوع را بدانند که این روش در صورتی مناسب خواهد بود که دچار ریزش ابروی دائمی شده باشند. مثلا افرادی که به علت جراحات مختلف، مشکلات ژنتیکی و اصلاح نامناسب ابرو دچار ریزش دائمی ابرو شده اند میتوانند به راحتی به استفاده از روش های کاشت ابرو بپردازند و در مدت زمانی کوتاه که عمدتا در حدود 3 ماه است شاهد رشد ابروها باشند.

زیبایی ابرو

بهترین  سن کاشت مو

ریزش مو در حال حاضر حتی در سنین زیر 20 سال هم مشاهده میشود و همین باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر استفاده از روش های کاشت مو باشند اما باید بدانید که  سن کاشت مو اهمیت زیادی در نتایج آن خواهد داشت و نباید به آن بی توجه بود. این موضوع تا حدی اهمیت دارد که متخصصان از انجام کاشت مو در سنین نامناسب خودداری خواهند کرد.

بهترین  سن کاشت مو 23 تا 45 سال در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط افراد میتوان در خارج از این محدوده ی سنی نیز به کاشت مو پرداخت. بهتر است بدانید خانم ها میتوانند در سنین قبل از 23 سالگی هم به کاشت مو بپردازند و در این زمینه دچار محدودیت خاصی نخواهند بود

کاشت موی غیر طبیعی برای خانم ها

 

روش کاشت مژه

در نگاه اول جراحی کاشت مژه بسیار آسان به نظر می رسد در کاشت مژه پزشک یک مو از سر او را بر می دارد و به پلک چشم او پیوند می زند اما فرآیند کاشت مژه طبیعی به این راحتی ها نیست و جراح باید حدود 50 مو برای هر چشم از فولیکول های مو پوست سربا برش های کوچکی برداشت کند وسپس با ایجاد برش در پلک بالا و پایین در نواحی مخصوصی از پلک این موها را پیوند بزند. سپس متخصص زیبایی با زدن بخیه موهای پیوندی را محکم می کند.

پزشک متخصص کاشت مژه را کمتر از دو ساعت و با بیهوشی موضعی بیمار انجام می دهد. جراح در این فرآیند می تواند حدود 24 تا 40 مژه بکارد . در کاشت مژه طبیعی فرد بیمار احساس درد، کبودی و ورم دارد اما این علائم پس از یک هفته با مصرف داروهای ضد درد و استراحت بهبود می یابد. مژه های کاشته شده رشد طبیعی دارند و باید بعد از گذشت 6 تا 12 ماه کوتاه شوند تا اندازه شان متناسب باشد.

 

درمان رشد مژه

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر


کلینیک زیبایی مو کاشت ,ابرو ,استفاده ,باشند ,ریزش ,سنین ,کاشت ابرو ,دچار ریزش ,ابرو استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صالح زیرنویس فارسی فصل 2 13 دلیل برای 13 reasons why تحقیق آمار و مدلسازی دبیرستان دکتر سلام کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق حسینیه اخبار روز فناوری فنگ شویی وبلاگ خبری سهند